Burcu3506 acımı paylaştığın gibi tüm kalbimle paylaşıyorum canım benim yaşayan bilir derlerya aynı öyle😢 rabbim hepimizin yardımcısı olsun birdahakine kucağımıza almak nasip olur inşallah🤲🏼
evet patolojiye gidiyor ama dedikleri gibi alınan parça bebekmi yada kanserli bir parçamı onun sonucu geliyor yani bebek neden gelişmedi yada sebebi ne çıkmıyor patoloji sonucunu almaya gittiğindede doktor hersey normal herkeste olduğu gibi yaşıyorsun diyor onlara herşey normal nasıl olsa 😒
allah birdaha yaşatmasın tabiki ama ben ikinciyi bu şekilde özelde oldum hem patolojiye hem genetik tahliline gönderdim inşallah tedavisi olan birşey duyarım rabbim beterinden saklasın herbirimizi 🤲🏼