Tiroid ilacını evlendikten sonra başladım şikâyetlerimde çok azalma oldu . Hamile kalmak istediğim dönemde eşimde de tiroid problemi cıktı ikimiz aynı mg levitron içiyorduk hatta 😀 şu an 33. Haftadayım eşimde ilaç kullanmaya başladıktan hemen sonra hamile kaldım. Hamilelik sürecinde de hiç bırakmadan kullandım değerlerim hiç oynamadı. Sadece doktorumun ikaz ettiği şu ki sabah aç karnına aşağı yukarı 6 saatlik bir açlık üzerine ilacı icip sabah içtiğiniz bu hap üzerine 2 saat kadar hiç bir şey yememek. 1 gün bile ilacı keyfi içmeseniz tedaviyi başa sarmanız demek oluyor. Düzenli kullanımda bi aksaklık yaşamadım 7 lerde gezen değerim şu an hamilelikte hep en ideal değerlerde 1 ya da 1.25 gibi falan oluyor genelde . Sürekli takipte her ay yapılmalı hatta 3 haftada bir . Aksatmadan . Sadece tiroid tahlilili vereceğiniz günler ilacı içmiyorsunuz onun harici ilaçla yaşamayı öğrenmek gerekiyor 🙏🙏