Yasemin0728 Bende çocuk düşündüm 2 3 ay olmadı doktora gittim hipotiroid var dedi eutrox25 kullandim kutu bitmeden kaç tane kullandigim gibi hamile kalmışım. 1,5 aylıkken öğrendim gebe olduğumu süprizdi🙈🙏🏻 Şuan 38 haftalık gebeyim rabbim size de en kısa zmaanda nasip etsin