afrasil prolaktin zamanı yazıyor canım ben laborantım zaten bizde bu değer yüksek çıktığı zaman risk kabul ediliyor da genelde siz adetinizin 3.günü yaptırmışsınız yorumlardan okuduğum kadarıyla yani bi sıkıntı yok şuan için normalde adetliyken bu testi(inr,pt) çok önermiyoruz