afrasil ben değerim 30 lardayken ilaç kullanmıştım 2 hafta kadar. Sonra 6 ya düştü ve hamile kaldım o ay. Ama ilaçsız da düşürmek için sıkı sütyen giymemek, yüzüstü yatmamak, göğsün gerilmesini sağlayacak her şeyden kaçınmak gerekiyor süt hormonu olduğu için. Doktor bana sırt çantası takmayı bile yasaklamıştı.Bir de protein az tüket demişti. Tabi ki doktorunuz en doğrusunu bilir, benim bu şekildeydi 😊