Gulsen4224 Tugbax68 öyle olacak neyse daha çok seçenek var kararsız kalırsın biraz ama sonunda gönlüne göre bulursun inşallah cnm🌺
Tugbax68 Heyecandorukta duru guzel erkek ismini koyarken zorlanmamistim ben hayalim hep azat tan yanaydi ve koydum kizda da buse ydi ama cinsiyet kesinlesin ce eski gelmeye basladi
Ozdenkekec İpek koyucam 33 haftalık hamileyim ilk kızımın adı da Asel Yaren ismi de çok anlamlı geliyor
Busramusti Tugbax68 bende hüma ismini çok beğeniyodum ve istiyodum etrafımızda çok fazla duymaya başlayınca vazgeçtik Aybüke Umay koyucaz inşallah ☺️☺️
Cresgirl Heyecandorukta benimde kizim olcak ins.bende duru koycam allah izin verirse..ama ogĺum olsaydi kivanc doruk onur onat çinar begendigim isimlerdendi