Merhaba kizlar 33 haftalik oldum hala isime karar veremedim aklimdan ilayda geciyor ama tam anlamiyla icime sinmiyor ben bulamadikca herkez isim koymak icin israr ediyor esimde artik trip atmaya basladi ben kolay söylenecek tarz bir isim ariyorum varmi tavsiyeleriniz kolay söylenecek diyorum cunki esimin tarafinda gicik insanlar var misal asel koysam aysel derler oglumun adi azat efe diyorlar buda beni geriyor