Ef24 evet kadroluyum yatmayack maas:( sgkyi aradim eger is yeri bildirim yaparsa maasi aydan aya almaya devam etmeniz icin oyle yatar dedi is yerinu aradim oyle bise yoktur sgk yarısını dogumda yarisni ucretli izin bitince vercek dediler. BILSEM onden biraz kenara atardim bianda maas yatmadi borçlar birikti :(