Reymeh Kızlar 24ncü hafta da idari izne ayrıldım dün doktora gittim 32 nci hafta da çalışamaz raporu vereceğini söyledi..tüm doktorlar bu şekilde mi veriyor
Yaseminnnnnnn Reymeh bana vermediler 32de calisamaz verdiler biz versekte sgk kabul etmiyor evrak dönüyor pandemi bitmedi diye calisamaz verdiler gitti dogum oncesi haklarım :(
Reymeh Yaseminnnnnnn bana da SGK kabul etmiyor dediler bende dogum sonrası kullanmak istiyordum ama işte olmuyor
Yaseminnnnnnn Reymeh ben saglik calisaniyim hastane ortaminda oldugum icin vermediler diye düşündüm yerim rhat bi yer diye calisir alacaktim olmadi bide dogum iznine ayrildigim icin maasta yatmadi bu ay tam bi yikilis:( toplu veriliyomus maasimiz 4 ay sonunda
minnie11 Reymeh bana doktorum ilk başta verilmiyor demişti. Kurumuma sordum, meb e bağlı çalışıyorum. Çalışabilir raporu alınabilir şeklinde resmi yazı gelmişti. Raporu alıp verdim
Reymeh minnie11 teşekkür ederim bende kurumuna sorayım öyle yapılabilirse bende öyle yapayım doğum sonrası kullanmak daha mantıklı cünkü
minnie11 BusraAg benim branşım rehberlik o nedenle ve çalıştığım kurumun şartlarından dolayı canli ders verilmedi. Ama çalışabilir raporu zaten fiili çalışmayı gerektiriyor. Canlı ders verilebilir
Rvyda1710 Yaseminnnnnnn merhaba bende sağlık calisaniyim 24. Hftfa idari izne ayrılmak için doktordan 24 hftaliktir gibi bir yazı alıp Verdinizmi benimde 8 ekimde 24 hftalik olucak şuan raporluyum onu merak ediyorum bir belge veriyormuyuz.
Yaseminnnnnnn Reymeh bazi yerler aylık vermeye devam ediyor ama sgk maas odemesini yaptigi icin cogu kiside yarisni dogumda yarisini 4 aylik izin bitince veriyomus bende dogum yapmadm henuz belki bendede dogumda yatırır yarisini
Rvyda1710 Yaseminnnnnnn Bende özlük birimine sordum yok belge falan gerekmiyor dediler ama zamanı gelince yeniden bir sorucam 24 haftalık raporu verilmeli die dusunuyorum
Ef24 Yaseminnnnnnn Yasemin hanım kadrolu musunuz benim de maaşım yatmadı 32. Hafta çalışamaz raporu aldıktan sonra. hemşireyim özlük birimindekiler göreve başlayana kadar yatmayacak maaşı demiş ¼ ünü yatırıyorlar sadece maaşımın