Tuos2306 Benim oğlumda 23 aylıktı bi gün markette emziğini düşürmüşüz farkına varmadık tekrardan gidip yenisini de almadım ilk gece zor geçti ama 2.gece o kadar rahat uyudu ki elhamdülillah kolay bıraktı o yuzden 2. Oğlumda veriyim diyorum zorluğu var tabi ama yinede emzik candır 😂