Safie mucizekese bende elde yikayacaktim bozulur diye arkadaşım atmış bi şey olmamış bende kısa programda yıkadım 😍
Safie Eda-gnbkn benim de m nin boyu ikinci çekmeceye büyük gelmişti boşa aldım diye üzüldüm birinciye denedim tam oldu siz de hı yer değiştirin çekmeceler arasi fark edebiliyor
Pinkyellow sevara 40 miiii😳😳 sanmıyorum degisicegini niye öle oldu ki hatta broşürde 25 lira gösteriyordu markette 17,90gorunce bende dedim iyice dusurmusler fiyatı
yagizefeninannesi Safie ben gitmicektim aslında sonra bu postu görünce koştum 😂 2 ayrı bime gittim ikisinde de 3 tane kalmıştı şansa 2 L 4 S aldım 😂
sevaalya 17,90 olan pilates topu değil pilates bandıydı. Pilates topu 39,90. Ya yanlış baktınız ya da kasada yanlış etiket geçilmiş.
mucizekese BarlasMom94 sabah 8.45 de gittim bime önünde kuyruk vardi sonra girdim iceri bi teyze tüm organizerlerin olduğu koliyi kucaklayip arabaya koydu 😂😂 herkes şok oldu tepki gosterenler olunca görevli arkadaş geldi teyzede koliyi birakti bizde o sekilde alabildik. Ama güzel gerçekten çekmece iclerine filan baya guzel olcak küçük coraplar zibinlar filan duzenli durur en azindan
Safie BarlasMom94 😁😁 bir teyze var hamileligin ilk başlarında bi görmüştüm bugün gene gördüm her cuma geliyor herhalde 😂
Safie Ebrugur2019 belki kalmıştır bir kaç boyu bir bakın isterseniz bizim burda sabah gittim ama pek bakan olmadı onlara
BarlasMom94 mucizekese inşallah tekrar gelir ya çok aradım hiç bulamadım. Yaaa zaten şu teyzeler hep ortalığı karıştırıyor. Bir koli almak nedir. İçinden al üç beş tane tamam. Bazı insanları anlamak gerçekten zor 😄
12mers mucizekese bende eşimi yolladım göz göre göre kalabalık diye kaçırmış onları başka BİM’e gitmiş onda da bulamadı :(
Serminay mucizekese inanırım bende bime girdiğimde zar zor buldum birkaç bim dolaştım. Kocası ve karısı farklı bimlerde ben bunu buldum burda sen bunu aldın mı felan diye telefon konuşmasına şahit oldum. Yok artık dedim organize çalışıyorlar. 😅
12mers Safie ben alamadım eşime söyledim sanırım sandık tipi olanlardan alabilmiş ona büyük oğlumun mevsimlikleri kaldırcam bende ama doğacak olan kızım İçin diğerleri çok iyi olacaktı alabilse idim
BarlasMom94 Safie ne alıyorlar öyle her Cuma. Gerçekten çok güzel ürünler geliyor ama her seferinde gidemiyor insan. Ama teyzeler komik gerçekten. Erkenden sıraya giriyorlar bir de içeri girince koşuyorlar 😄