Mihriban94 kuzum diğer çocukta hamileyken bisey yoktu ilaç içmedim logusayken içtim sütten kesip ama keşke kesmeseydim ilacın bebeğe etkisi çok yokmuş arkadaşlar hepsi ilaç içerken emzirdi şuan hamileyim ilaç iciyom ama emzirirkende içecem bu defa kuzum bizim sağlıgimiz iyi olsunki onlarda iyi olsun ben prozac içiyorum süte yüzde on kadar geciyormus yüzde onda bebeğe zarar vermezmis sadece iki saat uyuyorsa 4saat uyurmuş buda benim isime gelir oğlum uyumazdı hiç uykusuz kalınca ilaçlik olmuştum