Cansu1035 Doktorum, hayri aksüt özel muayene açmış oraya gideceğim. Istedgimiz bir hastanede doğum olabilirmis önerebileceğiniz temiz uygun hastane var mi
Sibush Cansu1035 benim de doktorum disaridan. Cinarli hastanesinde yapacagim dogumu. Ilk cocugum da orada dogdu.
Ozgecetindag Cansu1035 Menderes’e oturuyorum Gaziemir de Gazikent tıp merkezine fahri beye gidiyorum çokta memnunum 65 TL muayene ücreti var 3500′de doğum ücreti var öneririm
babysevgi Cansu1035 aslında stadyum metroya yakın tam bornova degıl ama evt sze uzak medifemata bır bakın sze yakın
Leylasultn Cansu1035 ben gazmire gidiyorum muaneye gazikkente 65 tl muane ucreti dogktum fahri temiz dogum yapcagim yer de ozel ege sehir de olucak.
Cansu1035 1kiz1anne torbalı devlet hastanesinin karşısına muayene açmış medifemadan sonra karardaydı, şimdi kendi yerinde
1kiz1anne Cansu1035 instegramdan takip ediyorum kendisini medifemadayken tanismistim tanıdığım bi cok kisnn dogumunu kendisi yaptırdı
Ozgecetindag Derenannecik45 ultrasonu o kadar eski değil renklisini bı A4 kağıdında veriyor onun harici heeseyi çok güzel anlatıp gösteriyor alsancakta özel bı kliniğe gidiyordum 300 TL muayene ücreti vardı o kadar eski monitörü vardı ki eski kasali bilgisayarlardan resmen buraya geldim evime yakin diye herşeyi ile ilgili özenli önemli olan bu bence :)
Ozgecetindag Leylasultn aynı hastaneye doktora gidiyoruz :) doğumları orda yaptırıyor sanırım ama neden orda yaptırıyor
Derenannecik45 Ozgecetindag bende gittim de sonda bıraktım ultrason sonunda doğuma kadar doktora gitmiyecem izmirde düzgün doktor yok ki😔
Tgbkzn Ben egepolde yaptım hemşireler ve ebeler çok iyiler çok memnun kaldım ücreti 3900 fotoğrafçısıda içerisinde
Bs3547 Tgbkzn merhaba bende oraya gidiyorum şubattan beri kasımda doğum zam gelicekmiş bizede vururmu sizce