Tugce0158 Huriyeolgn bende yarın kontrole gidicem hayırlı haberler alırız inş .Rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı şekilde kucağımıza almayı. Nasip etsin inş 🤲🏻
Huriyeolgn Tugce0158 amın canım hepımız saglıkla alırız ınsallah sordum ben bu haftalarda normal sıkıntılı bır durum değil dedı senınkıne de sordun mu?
61Aysen Tugce0158 Benimde erkek hep sağ tarafta duruyodu doktor bipe ultrasonda surekli sağ tarafima bakrdi sola hic jel bipe sürmezdi o yüzden sordm erkek sağda durur derler ya
Tugce0158 Huriyeolgn evet sordum doktor dedi o çocuğun keyfine kalmış birşey nerde rahat ederse orda durur dedi 😊
Nesrincente Tugce0158 benimkide solda ama rahatsız hissetmiyorum kendımi daha 19+1 deyim hareketleri bile cok nadır hissediyorum çorap gıyerken falan sol ayagımı kaldırırken sol tarafım rahatsız oluyor sadece onun dısında bıseyı yok bakalım
Tugce0158 Nesrincente maşallah diyelim nazar olmasın valla bagzen sağa geçince yürümemi değiştiriyor sanki altıma yapmış gibi yürüyorum sağlığı yerinde olsun iyi olsunda sıkıntı yok 😊
Nesrincente Tugce0158 öyle saglık olsunda Bi şekilde zaman geciyor sağsalim kıcagımıza almayı nasıp etsin Rabbım