Oknsm Ben tayinciyim. Ne bu şehri biliyorum nede doktorları. Fethi beyden çok memnunum ama doğum ücreti çok istiyor gibi geldi. Devlette doğurmak istiyorum fakat virüsten ve muameleden korkuyorum. Kafam karman çorman. Gülşen hanımın yaptığı ameliyat izini gördüm arkadaşımda. Anında eledim kafamda. 24. Haftamdayım. Herşey yolunda şükür bende bebeğim de sağlıklıyız. Normal ve yolunda gidiyor herşey. Bakıcam araştırıcam Allahtan daha zamanım var… verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim.