busra1708 bence asıl jiletten dönmek isteyen yaptırmalı ben hep jilet kullandım bu yaşıma kadar (22) ama hamile olduğumu öğrendiğim andan sonra biraz bekledim ağdaya gittim hemen , çünki jiletle baş etmek çok zor hatta imkansız 🤦🏻♀️ İki kere gittim üçüncüye gideceğim bi kaç güne , dünya varmış ağda rahatlıkmış bu zamana kadar kendime yazık etmişim sadece tertemiz bi ay olcak hala tam anlamıyla kirlenmedi bile , ama jilet olsaydı ertesi gün kaşınmaya kökleri çıkmaya başlardı 🌝