Saby canım benim çok kanamam olmadı bir kaç gün oda çamaşırım az leke olucak şekilde bı 40 gün içinde adet oluyorsun benim doktorum ilk adetten sonra hamile kalabilirsin korunma dedi kimi doktor 2 veya 5 ay bekle diyormuş . Benim virus çıktığı zmanalra denk gelmişti ilk 3 ay korunmustuk sonraki ay hemen tutmaz fln dedik korunmadik o ay hamile kalmışım ama o arada folik asit kullandım vede gelişme olmadığı için alınmıştı bebeğim ondan dolayı coraspirin kullanmami istedi doktor anlamadan hamile kalırım herhangi sorun olmasın diye nitekim öylede oldu velhasıl kelam rabbim nasip ettiği zaman kendi geliyor sen bütün gerekenleri yap takdiri ilahiyi Allah’a bırak hakkinizda hayırlısı olsun