Saby 7 gün sürdü kanamam. 7 haftalıktı. İki gün ağrı çektim ama son 24 saat etimden et koparıyorlardı sanki doktor bana kürtaj dedi çünkü gelişmiyordu ve plasentamda pıhtılaşma ,kanama vardı. Ben de istemedim doktor yanılıyordur diye 😊 anne olacaktım ya ilk defa minicikti ama kıyamadım sonra zaten kendi kendine kanamalarım başladı son iki gün özellikle son 24 saat sancılarla geçti ateşim çıktı ama herkeste öyle olmuyormuş bazıları acısız da düşük yapıyor. Sonra iki üç ay geçti korunmayı bırakır bırakmaz hamile kaldım doktorum ikinci düşük olursa gereken tahlilleri yapalım dedi (şimdiki aklım olsa ilk düşükte hemen tahlil yapardım) ikinci düştüğüm de 4 buçuk 5 haftalık kadar oldu o acısız oldu yani normal ilki gibi acılı olmadı o da kendiliğinden düştü.. testlerim yapıldı tahliller çıktı kanımda pıhtılaşma olduğu için gebe kaldıkça bebekler beslenemiyor gelişemiyor ve düşük yapıyordum. İnsallah yine bekliyorum bir kaç aya hamile kalmayı, sonra iğnelere falan başlayacağım yani bazı doktorlar düşükten bir adet geçtikten sonra bile öneriyor gebeliği. Engel değil hem düşük sonrası gebelik hemen meydana gelir derler 😊