Omerve19 Mucizemm34 benim de esim pozitif olmadigi halde karantinadayiz insallah gecer ya moral cok onemli ben bir seyler dusunmemeye çalışıyorum ama iste ne kadar mumkun olursa
Bahartrn61 Omerve19 evet canım çok zor psikolojik olarak insan cöküyo Allah bizi bu illetten tez zamanda kurtarsın hamilelerin duası kabul olurmuş bol bol dua edelim birbirimize
Omerve19 Bahartrn61 aynen canim dua edelim tabi insallah hepimiz de em yakin zamanda atlatiriz en hafif sekilde gecer herkes icin bitip gider insallah bu beladan ülkemiz de kurtulur artik
Omerve19 Mucizemm34 kesinlikls cok zor psikolojik olarak bitiriyo ama bebeklerimizi düşünmek zorundayiz hep bunu düşünüyorum insallah Allah selamet versin saglik versin hepimize
Mucizemm34 Omerve19 İnşaAllah sağ salim yavrularimizi kucağımiza alacaz geçecek bugünler Allahın izniyle
Epifenomen Omerve19 üzülme ağlama bebeğini strese sokma kuzum, hasta olalı bugün tam 15 gün oldu. Allaha şükür yavaş yavaş geçiyor. Tahin pekmez yiyin, yoğurt tüketin bol bol.
Yigitalpinannesi Omerve19 Bol bol sivi tuket ve moralini sakin bozma sanki covid19 degilmis gibi davran evde ben o sekilde atlattım hamd olsun.
Omerve19 Yigitalpinannesi ben de suan kendi kendime grip bi sadece diye teselli veriyorum Allah yardimcimiz olsun gececek insallah dua ediyorum elimden geleni yapiyorum takdir Allahtan
Rvyda1710 Covid pozitif olan arkadaşlara acil sifalar diliyorum rabbim hepimizi korusun bu illletten .Bende korkuyorum egerki olursam napmaliyim die sürekli araştırma düşünce içerisindeyim alllah hepimizi korusun.🙏
Mom092 Mucizemm34 inşallah kuzum bu gunlerde gececek bebeklerimizi kucağımıza aldigimzida gulerek hatirlicaz bu gunleri 😔
Mink-hyt Ruyaninprensi bence yaptırmalısın bende yaptırdım 38+3 üm karantinam şükür bitmek üzere kontrol vercem bi kaç güne doğumdan önce karantinanı hallet rahatça doğum yap cünkü doğum olursa pozitif karantina halinde belirli hastanelerde doğum yapabiliyorsunuz tek basına ben o yüzden çok dua ediyorum Allah yardımcımız olsun
Ruyaninprensi Yasemin0728 Kan yüksek çıkmış ama tek başına yeterli değil dedi gebe olduğun için olabilir dedi suruntu testine göre konusuruz dedi bekleyip göreceğiz kanda pıhtılaşma çıktı ve çok kansızlık