Mom092 eşime arayan sağlıkçılar 10 gün demiş anlamadım doktorum da bana 14 gün dedi bol ekşi şeyler yiyorum testte yapmadım ya ben. Bide şansıma şeker testim vardı yüksek çıkmıştı ilki ikinciye gidecektim bugün oda olmadı bal da yiyemiyorum o yüzden sadece ekşi sarımsak soğan bide üstüne şeker yükselmesin diye diyet herşeyden de yiyemiyorum :( dua edelim birbirimize kabul olur dualarımız inşaAllah :(