Kizlar merhaba👋. Ben İstanbul da yaşıyorum. İnternetten Adana çocukistan diye bir yer gördüm. Bebek mobilyaları çok uygun geldi. Aranızda oradan alışveriş yapıp memnun kalan var mi. Biz mobilyayi oradan almayı düşünüyorum da uzak diye görmeden almak bizi biraz tereddütle düşürüyor. Fikri olan var mi.