Dorukatesinannesi bende öyleyim ya mama veyiodum uyurken sütümü sağıp verdim ilk bebeğim sezeryan oldm mama vermedm memede ısrr ettiğim için böyle oldu en büyük destek eşler ve anneler benm kardeşim ve eşim sürekli uyandırmaya çalıştılar öyle öyle toparladık ama hala aynı sadece sarılığı azaldı sükür