1PrensAnnesiii nazozenn aynen yukarda o kısmı ama daha konforlu bebeğin aşağı kayma şansı yok buda bir avantaj😊ben kahverengi olanını aldım çok şık duruyor hepsini görme şansım oldu gözüme ilk çarpam renk o oldu bence çok güzel bir araba bende uzun araştırmalar sonucu aldım inşallah sende memnun kalırsın🙏
nazozenn 1PrensAnnesiii teşekkür ederim bilgiler için 😍 sağlıkla alalım kucaklarımıza sonra da gezelim bol bol onlarla 😘
SinemCavdar Biz de eşimle çok araştırdık , aldığımız duyumlar ve çin malı olmaması vb. ve prego 2020 impala modelini aldık
buseakinn Seyma53 canım ben kızımda kullandım gerçekten çok rahat çok kullanışlı ve çok hafif bir bebek arabası katlama sıkıntısı yok anne olarak hem bebeğimi tutup hem bebek arabasını kapatıyordum ıvırı zıvırı olmayan bir bebek arabası. Özellikle puseti çok güzel.