Sanırım ben de siyahından istiyorum ya... anakucagındaki yüksekliği kastettim canım, önü sanki çok dik ve yüksek gibi göründü... internette sevibebe ya da bir iki markanın daha yağmurlukları var , onlar uyumlu olur belki 🙄 yurtdışındayım türkyeye gelince alıcam, hevesten forumda alanlara baktım yazmak için 🙂