giyus06 detaylı ultrasona girdim bugün kızlar cok sükür bi sorun yok ama bi hafta önde gidiyo 22+2 haftalıgım ama bugün 23+4 haftalık cıktı varmı aranızda böyle 1 hafta ileriden giden
Huriyeolgn giyus06 2 hafta onde yada gerıde olması sorun teskıl etmıyor dedıler canım benım bebegım ılk 1 hafta gerıden gelıyordu haftamızı yakaladık saglıkla gelsınler ınsallah
Seval22 giyus06 benimde 2 hafta önden gidiyor bugün kontrolüm vardı şeker yüklemeside yaptik temiz çıktı acaba ondanmı dedi 24 +5 im 27 gibi gözüküyor doktor iri bebek olcak dedi bende eşimde minyon tipli zayıfız benden iri bebek nasıl olcaksa diyorum
Derinsema giyus06 ben 33 haftaligim kafamiz 3 hafta onden gidiyor kuzum detayliya girdim dun cok aukur bisey yokmus iki hafta sonra tekarra cagirdi dogana kadar takipdd olucak dedi
Bebislerimiz 10 gun geriden yada ileriden gitmesinde sorun yokmus erken dollenme olabilir diyorlar saglikla gelsin kuzularımız
Ef24 2 hafta önden ya da geriden gitmesi önemli değil son haftalarda kendi haftasıyla uyumlu hale geliyor. Benim de öyleydi
nnt28 giyus06 benimde 1hafta önde erken döllenmeden dolayı haftamız da aynı bende bugün detaylıya girdim🙈
Myssr giyus06 benim bi hafta ilerideydi sonra haftasuyla uyumlu ama gun olarak ileriseydi nesela tam 16 iken 16+4 görünüyordu 2 haftaya kdr sıkıntı yok diyolar doğuma kdr kapanıyoms ara.