Kızlar lütfen kendinizi boş yere strese sokmayın herkesin haftasında şu kadar beta olcak diye bişey yok ilk betanında az çıkması kötü bişey demek değil önemli olan 2 günde bir en az 2 kat artış olması lütfen kendinizi başkaları ile kıyaslamayın başkalarıda sanki kötüymüş gibi yorum yapmasın unutmayın sizin düşünmeden yazdığınız yorum hiç bi kötü bişi yok iken bile strese girip hasta olabilir zarar verebilir kendisine çok post çok yorum gördüm yazmak istedim içindekileri sadece sabır ve doktoru dinleyin naçizane fikrim🤲🏻❤