Tuba6660 doktorum kilolu gebelerin daha çok sorun yasadigini söylemişti de o sebepten dedim bende ilkte hiç sorun yaşamadım ama bu defa ne olacak çok merak içindeyim bunye her zaman aynı değil bazen kaldırır bazen kaldıramaz umarım çok çok rahat geçer hepimizinki,ameliyatlar arası geçen zaman azda da belki sıkıntı olabilir benimki 22 ay olacak daha taze sayılır