Pazartesi günü ikinci sezeryanımı oldum. İlki çok konforluydu, 7. Gun disari cikip sahilde kahve icmistim. Fakat bu sefer canimdan can gidiyor. Yatamiyorum, oturamiyorum cok canim yaniyor. Lavaboya gitmek bile isgence. Iki sezeryan arasi 20 ay oldugu icin de olabilir. Ama inanin cok zor durumdayim.