OnDokuzEkim_ Simgedemirbas tekrar test yaptim ilk idrarla degil ama heycandan idrarim gelsin die su ice ice yaptim etkisi varmidir blmiyorum ama test negatif 😔 gene sonu huzun 😔😔😔 https://hizliresim.com/dCZ987
haziranin25i OnDokuzEkim_ 12 sinde 3 günlük regli denilemeyecek kadar az kanaman olduysa bekle 3 5 gün bu sefer stres yaptıkça daha da kötü.
Deniz089 Bence su içince eğer bebiş yeniyse, idrar seyrelmiş olabilir o yüzden de çıkmayabilir. Üzülmeyin@Gul2806#10751052
ecemmp- OnDokuzEkim_ evet bende belli belirsiz bir çizgi gördüm istersen testi 2 gün sonra tekrarla ya da zaman kaybetme hastaneye gidip bi kan ver canım inşallah vardır
Susamdidos OnDokuzEkim_ canım var gibi tekrar baktın mı son teste karartma yapınca daha belli. Foto atmayı bilmiyorum bilsem atardım ama
OnDokuzEkim_ Susamdidos eger o testse daha demin cektim bu fotoyu karartma yapinca boyle oluyor umitlenmek istemiyorum ama 😔 https://hizliresim.com/kyyPS8
Zeynepmerve15 OnDokuzEkim_ idrar damlatma yerine 2 3 damla su damlatsana kuruma çizgisi ise kayboluyormuş ben denedim oldu bnm testte silik çizgi kurudu ümitlendim sonra su damlattım kayboldu