OnDokuzEkim_ ben de gebeliğimi albi gebelik testiyle öğrendim 5 şubat son adet tarihimdi martın 5inde kahverengi pedin ortasında kalacak şekilde lekelenme oldu. Ertesi gün yine bir o kadar daha lekelenme oldu. (Ekimde kimyasal geçirdim ve onda da başta böyle lekelenme oldu sonra idrar testi yaptım negatifti. Ancak belirtilerim mide bulantılarım da vardı kan testi yaptırdım gebeydim 2gün sonra kanamam oldu adete çevirdi.) yaşadığım kimyasaldan dolayı 2 gün bekledim adete başlayacak mı diye bu arada bahsettiğim lekelenme hariç hiçbir akıntı gelmedi. Ayın 7si sabah ilk idrarımı kaba yaptım. Baktım adet başlamadı testi yaptım hemen. Daha 3 damla damlatır damlatmaz 2 kopkoyu çizgi oluştu. Hemen gidip kan verdim 1379 bhcg çıktı. Pazartesi de kese gördük zaten. Çok uzattım lakin her lekelenme kötü değildir. İmplantasyon kanaması yerleşme kanaması da olabilir. Şu an 33+3 haftalık hamileyim. İnşallah Allah gönlüne göre versin canım. Umarım dilediğin gibi gebesindir. 🙏🙏🙏