Selam kızlar son yarım saattir belim de karnımın alt tarafında Regl ağrısı gibi bişey var. Böyle hani wc gidersin rahatlama gelir ya onun gibi. Hafif bir ağrı var bacağımda belimde karnımda. Doğum belirtisi mi bu acaba ? Gaz sıkışması gibi de geldi ama wc gidip gelince yine başlıyor. Öyle sancı değil de ağrı gibi