Nehirim2901 Oykugoktug ne guzel Rabbim kucagina almak nasip etsin inşallah 🙏 bebis kac kg doğmuştu peki
Ronyaseda Nehirim2901 Alakası yok bence boy ile benim boyum 180 doktorum boyun uzun kemiklerin flan normal doğuma cok müsait diyo ama bilemwyiz belki de zor gecer ki inasallah zor gecmez rabbim bize güç kukuvvet versin