Merhaba bizde 37+5 olduk kizimla 🥰 ama doktorum kilosu onden gidiyor haftaya kadar ayni kilo artisiyla devam ederse normal yapamazsın dedi kilosu 3.300 gr henüz kanala girmemiş dgumu tetikleyelim hurma ye yürü falan dedi. Benim boyum 1.50 sınırda olduğu için kgsu artar ise normal yapamazsın dedi ne yapacağımı şaşırdım 🤦♀️ bizim gibi olup normal yapan var mı doğumu nasil gecti