Mom36 canım benim 5ekimde tam 1sene oluyor ama bir ben bilirim birde allah bilir çok zor birlik kalmak
Bir yere cikmak isteseniz ailesinden izin almak zorundasınız yada mirin kırın yaparlar
Eşimle sadece 3 4gun başbaşa kalabildik sonrasında hiç esimle başbaşa kalamadık
Bende artık herseyden kendimi geri cekiyorum ilk başlarda hep iş temizlik yapardım ve kayinlarimin kiyafetlerine kadar katlardım 2 3sonra bakıyorum hepsini dağıtmışlar bende ogunden beri hiç pek iş yapmam yapsamda çok yormam kendimi eşimde sağolsun bu konuda hak veriyor bana fakat evde 4erkek var zorlanmamak elde değil
Insallah bir an önce hepimiz ayrı eve çıkarız 🤲