Defdef22 yanlış düşünüyorsunuz . Evet biz anneler taşıyoruz , biz anneler tüm yükü çekiyoruz . Ama rabbim bize bahşetmiş bunu babaya değil. 3. Birini bende karıştırmam . Eşim ve benim ortak kararım olmalı bana göre , sen ne kadar anneysen o da baba bence . Ben Mina istiyorum eşim hoşlanmadığı için vazgeçtim . Eşimin beğenmediği bi şeyi ben içime sindiremem . O yüzden ortak karar vermek en mantıklısı bence .