Tevhidehli1 bence elinizdeki tahlil sonuçlarıyla gidin onlar yeterli gelmezse zaten yenilerini ister Drunuz yani şu aralar pandemiden dolayı ben devlet hastanesini pek tercih etmiyorum zaten ya özel muayenehane yada güvenli bir.ozel.hastaneye gitmeyi tercih ediyorum ama zaten hematoloji her hastanede bulunan bir bölüm değil sayılı hastanede var özel.hastanelerdr direk.randevu alınabiliyor diye biliyorum ama devlete giderseniz önce dahiliye randevusu almanız gerekiyor dahiliye sizi ihtiyaç duyarsa hemotolojiye yönlendiriyor ..Rabbim.sifa versin ins yardımcı olabilmisimdir