Arkadaslar boyle bi konu acmistim fakat yine trombosit dusuklugu cikti bende. Ilk basta 62 ydi . Ve erken dogum riskim vardi ignelerle durdu . Daha sonra degerim 141 e yukseldi . Bugun kan bakildi ve yine 80 olmus. Bu durumu yasayip dogumunu sorunsuz yapan var mi acaba . Cok korkuyorum sezeryandan artik. Ya kanimi durdurulamassa vs vs diye. Aklimdan bir suru senaryo geciyo. Hamileligim kabusa dondu artik :((( Bu arada 30+6 gunluk hamileyim.