Filiz5560 ben yaklaşık 5 senedir pko hastasıyım,düzenli regl olabilmek için doğum kontrol hapıyla yaşıyordum.Gittiğim bütün doktorlar ileride çocuk istersen hiç uğraşma hemen gel aşılama ya da tüp bebek yapalım dediler. Mart ayında ilacımı bıraktım Nisan aynında hem ay başında hem ay sonunda regl oldum Mayıs ayında hamile kalmışım.PKO lar hamile kalamaz diye bir şey yokmuş gerçekten ben yaşadım bu durumu.Asla üzülüp hayatını mafetme doktor doktor gezmeye de kalkma akışına bırak bir şeyi ne kadar kafana takmazsan o kadar kolay gerçekleşiyor:)Dilerim istediğin bir zamanda sağlıkla karnında hissedersin:)