Hayalim_s Daha çok erken cnm kötü bişey değil erken doğumu da belirtmez sadece baş aşağı olursa normal doğuma herşeyin müsait olursa bebeğin duruş pozisyonuna diolar makat geliş diye makat gelişte bebek poposu aşğıda başı yukarda demek bu sadece normal doğuma engel sezeryan doğuma işaret yani korkulacak bişey değl tabii zamanla bebek döner sürekli hareket ediolar 🥰🥰🤗🤲