Arzuylmz BesteCanerKutluzolu Sezeryan olana kadar hep ağda yapıyordum sezeryandan sonra ameliyat yerim açılır korkusuyla mecburen jilet kullandım o bölgem böyle sivilceli gibi oldu ve hemen sıklaştı kalınlaştı kıl köklerim canım yanacak diye korkuyorum 😨
Elfibrhm2609 Gulsenkaragoz canım ben 40 imdan sonra yaptırdım halen yaptırıyorum ama göbeğime yaptırmadım daha korkuyorum😆😆😆
Gulsenkaragoz Elfibrhm2609 tatlim gobegime ben hic yaptirmadim da dikis konusunda tereddutum var yaniyo ara ara da ondan birsey olur diye