BesteCanerKutluzolu Gulsenkaragoz 40 muaynesine gitmeden yaptırdım ama benim kanamam uzun sürdü o yüzden yoksa 20. Günde gidecektim
Elfibrhm2609 Gulsenkaragoz canım ben 40 imdan sonra yaptırdım halen yaptırıyorum ama göbeğime yaptırmadım daha korkuyorum😆😆😆
Gulsenkaragoz BesteCanerKutluzolu bi zarari yok yok yani teskkur ederim muayeneye bende gitcem de alttan muayene falan yapar mi acaba
Hamiyet BesteCanerKutluzolu dikişin olduğu yere nasıl yaptı korkuyorum bende dikişime zarar gelir diye
Arzuylmz Benimde kanamam uzun sürdü o yüzden ağda yapamadım jilet vurdum tam kanamam kesildi ağda için randevu aldım bu seferde adet oldum mecbur yine jilet vurdum yani kısacası kendimi mahvettim şimdi de ağda yaptırmaya korkuyorum 😣😣
Arzuylmz BesteCanerKutluzolu Sezeryan olana kadar hep ağda yapıyordum sezeryandan sonra ameliyat yerim açılır korkusuyla mecburen jilet kullandım o bölgem böyle sivilceli gibi oldu ve hemen sıklaştı kalınlaştı kıl köklerim canım yanacak diye korkuyorum 😨
BesteCanerKutluzolu Gulsenkaragoz evet vakinal ultrasonla rahmin ve yumurtalıkların durumuna bakıyorlar
Esa Normal doğum yaptım doktor 40 tan sonra yapabilirsin hatta dahada sonra yaparsan iyi olur dedi 3. Aya girdim hala yaptırmadım doktora gidince sorcam tekrardan
BesteCanerKutluzolu Esa normal doğumda geç yaptırılması doğal tabi sonuçta bir toparlanma süreci oluyordur e dikişlerde var tabi