Ben doğum yaptım 1 ay önce gebelik şekerim vardı çok dikkat ettim sizde çok dikkat edin çünkü edilmezse bebekte kalp ile ilgili sorun olabiliyormuş ben bunu doğumdan sonra öğrendim ve iyiki dikkat etmişim dedim. Eko çektirdik şükür hiç bir sıkıntımız yok doktor dikkat etmişsin dedi etmeseymisim bebeğimin kalbindeki delik kapanmayabilirmis Allah’ıma şükür yok böyle bir derdimiz . Sabredin doğumdan sonra gebelik şekeri diye birşey kalmıyor istediğinizi o zman yiyip icebilirsiniz