EsinKaraglle Kızlar selam yarın 33. Haftama giriyorum. Son zamanlarda özellikle hafif tuvaletim varsa veya su içtiysem çok bebek hareket ettikçe çok fena tuvaletim geliyo. Sanki idrar torbasına dokunuyomuş gibi. Sizde de böyle oluyo mu hiç?
CananOnay Merhab EsinKaraglle merhaba bi an ben yazmışım gibi hissettim ☺ bende 31 haftalığım aynı şekilde öyle hissediyorum kontrolde bebeğin pozisyonu kafa aşağıda göründü doktorum da bu korkulacak bir şey değil aksine çok fazla ağrın bi gerginlik olmaz ama sık sık idrara çıkma ihtiyacın olur ve aşağı doğru baskı hissediyor gibi olabilir dedi normal dedi yani çünkü ben de su içiyorum mesela anında tuvaletim geliyor sızı oluyor böyle biraz bekleyince hatta sanki içerden bir şeye dokunuyorum da sızlıyor gibi
EsinKaraglle CananOnay aynen canım benim de bebeğimin başı aşağıda kontrolde sormadım bu durumu son bikaç gündür arttı çünkü o zaman çok olmuyodu 🤦🏻♀️ Sanki bi düğme var oraya dokunuyo ve tuvaletim geliyo birden çok değişik bi his 😄😄
EsinKaraglle Sema99 demekki son aylarda artıyo ya önceden yaşamıyodum böyle bişey. İlk gebelik bi de normal mi değil mi anlamadım sormak istedim o yüzden
Aleynaarslan Ben 25 haftalık olmama rağmen bendede öyle oluyor bebek aşağıda mı ne anlamadım kaçıracak gibi oluyorum resmen 😂
Emir Bende 31 haftadayım felaket tuvalete taşındım resmen yapıyorum geliyorum bi.kimildiyo hiç yapmamışım gibu😊
EsinKaraglle Emir aynen ya sorma lavabodan çıkıp oturuyorum bi kıpırdıyo tekrar tuvalete işimiz zorlaşıyo gitgide 😄😄
Yasinoznur EsinKaraglle canm bende ayni durumdayım 32haftakik hamileyim ve çok şık idrar geliyo baskı oluyo dayanamiyom
EsinKaraglle Yasinoznur demekki normal bi durum canım hepimize oluyosa en azından öyle düiünüp rahatlayabiliriz 😄
EsinKaraglle HaticeKoyuncu o bana da oldu bikaç kez eşim çok dalga geçiyo kendi mesanemizin efendisi değiliz resmen artık 😂😂😂
edagokhan EsinKaraglle benmde aynı hafta . felaket bazen kaçırcam sanıyorum 😂 . sanki bi anda oraya baskı hissediyorum . hemen geliyo. sıkıyorum kendimi o an kaçmasın diye .