Aselmira34 Bende 37 oldum bugun Dr haftaya sezeryan diyor ilk gebelik 🤗🤗 salıvakla gelsin bebişlerimiz
Mom10 Merveyasin simdi biz seni naplim hiii 39+6 burayi basmaz mi simdi🤪saka bir yana hepsi hayirla gelsin insAllah
Gulden2416 Mihrimah41 nerde benim ilk gebeligim 39 hafta sürdü ikinci gebeligim 42 ye kadar bekledim bu üç bu sezeryan cok beklemem diye düşünüyorum
Tatlisannedilekk Merveyasin 38+2yim, yalancı sancılarım ve kasılmalarım var ama oğlum gelmek bilmiyor
Aymelt Merveyasin benimde öyle 38+1 bugün mecburi sezeryenle alıyorlardı ama test sonucu Cumartesiye kadar dayanabileceğimi gördük Cumartesi inşallah oğluşumu kucağıma alıcam 😊 çok içten 38de en geç doğsun demiştim öylede oluyor 😊
Artemis0 Merveyasin 39+3′üz bizde tık yok. Son 40+5 dedi doktorum, daha fazla beklemem dedi. Suniyle başlayacağız muhtemelen olmazsa sezaryen olacak. İnşallah önümüzdeki 9 gün içinde gelir.