Merhaba kızlar hafta olarak belkı daha erken 40 haftayı gecenler var sıranı bekle diyebilirsiniz 🙈 ama 10 gündür inanılmaz bi şekilde adet ağrısı şeklinde hiç kesilmeden hergün ağrılar çekiyorum . İlk gebeliğim ve doğsun diye sabırsızlanıyorum bu yüzden belkı bu post oğluşumun gelışını hızlandırır🤣❤️😘