Yldzdmrdg canım benimde 2 düşüğüm olmuştı genetik testimde faktör V Leiden heterizigot çıktı bende ilk hemen bir hemotologa gittim o bizim işimiz bebekle değil anne ile dedi çocuktan önce senim sağlığın falan diye baya korkuttu beni sonra çok iyi bir perinatolog Prof a gittim bu süreci yaşarken bir kaybım daha oldu kadın doğum olaya farklı bakar hemotolog farklı sen bebeğin için en iyi perinatologu bul sonra 4. Gebelik planlı yaptık hamile kalmadan ⅔ ay önce folbiol ve coraspirin başladım hamile kaldığımı öğrenir öğrenmez tabi bu süreçi hemen talip edeceksin adetin geçer geçmez iğneye başlamak vakit kaybı olmaması için çok önemli şuan hem coraspirin hem kan sulandırıcı iğne hem progeston hem prednol hem de pruloton iğne vuruluyorum doktorum bütün tedbirleri aldı şansa bırakmayalım dedi çok şükür herşey normal sıkıntımız yok tabi farklı ağrı ve sancılarım oluyor arada