Aspirin gebe olmadigin zaman sana zararı olmaz kanı civiltiyor ama gebe kalınca kimi doktor veriyor kimisi vermiyor ben son kaybimda doktor aspirin+iğne kullandirdi aspirin kanama yaptı bana kese gorunmus çocuk gorunmemisti düşük yaptım kürtaja gerek kalmadı sonra birdaha hamile kaldım başka bir doktor buldum götürdüm sonuclarimi sadece iğne yeterli aspirin gerek yok dedi çok şükür şuan ,9+4 sağlıklı gidiyor ins böyle devam eder güzel bir doktor bul kendine sürekli aynı kişiye görün cnm