ezggl bende direk aşağıdan baktı ve kültür aldı canım. hatta kültür almak için bişey yerleştirdi oraya, yerleştirirken çok acıdı. Dedi demek ki seninki ileri taraftaymış enfeksiyon.. Gerçi kültür sonucunu beklemedi bile aşağıdan muayene sonrası ve benim miktarı duyduktan sonra, kültür bir hafta sonra falan çıktı, neyse ki tedavimi olmuştum Allahtan zaman kaybetmedik..