AyGC bana da normal gelmişti ağrım vb de yoktu, yine de içim rahat etmedi, gittim. İyi ki de gitmişim, enfeksiyonmuş. Hiç koku yoktu, başlarda renk de yoktu. Sonra beyaz renk aldı zamanla. Yine de bir doktora görünmenizde fayda var, ben ilk anda gitseydim belki de antibiyotiksiz tedavi olabilecekti. İnşallah sizin yoktur, ama ben yanıldım her yerde normal yazınca.