[bilinmeyen] evet haklısınız keske hersey bu dönemde istedigimiz gibi olsa ama malesef boyle pürüzler cikabiliyor. Maddiyattan dolayi Biz istemiyoduk once bebek yapmayi ama kazara oldu ışte ertesi gün hapi almama rağmen yinede hamile kalmisim. O yüzden hamilelik oncesi testleride yaptiramadim onlem alamadim bu gibi durumlar için😞herseyin hayirlisi insallah hepimiz saglikla alalim kucagimiza allahin izniyle amin🙏😇